Wednesday, November 24, 2010

~PeNCaRiaN BaKaT BeRMuLa~

Merancang perkahwinan kita sendiri memang perkara yang menyeronokkan. Lagi bertambah kegumbiraan ini tatkala Mr. Honey bersama-sama turun padang dan merasai pengalaman ini. Aku dah memulakan pencarian aku agak lama but sejak akhir2 ini aku semakin serius coz aku x nak klang klibut di saat2 akhir. Lagi poon aku nak mencari pakej2 di pasaran yang sesuai ngan bajet yang telah kami tetapkan.

Kebanyakan butik yang telah aku daki dan jelajahi hanya di sekitar Bangi coz rumah aku walaupun bukan di kawasan Bangi namun berhampiran. Jadi aku dapat menjimatkan harga dari segi kos pengangkutan. Lagi pun mudah untuk aku berunding dan berjumpa dengan perunding butik kelak.

Aku teringin gak nak tau bape jumlah butik pengantin di bangi. Aku poon mula mengira bape butik yang aku pergi. Mungkin de butik yang aku terlepas pandang atau x g coz kebetulan pada waktu aku g, butik tu tutup.......

Banyaknyer baju………camne nak pilih nie??? Pening kepala…


bestnyer kerusi nie...empuk bangat. terasa cam puteri lark..


cun x beg nie?? Mr. Honey suke tgk beg nie. smart.

No comments:

Post a Comment