Wednesday, November 24, 2010

~TaRiKH oH TaRiKH~

Susah jugak nak memilih tarikh tuk hari bersejarah kita kan..yela..sekali seumur hidup. So, kalo boleh biarla tarikh yang kite pilih tu akan dikenang sampai bebile & mudah diingati. Sebelum nie, aku sangat tertarik tuk uat majlis bersejarah aku pada 04/06/011 dan sebelah lelaki pada 11/06/11. Cantik sangat tarikh nie coz ia de memberikan makna dalam hidup aku. Tapi, pas aku baca aktikel pasal tarikh perkahwinan yang buzy, aku rase serba salah sesangat. Then, aku pk, why not aku buat time bezday aku kan...Lagi cantik..Kalu En. Honey lupe, mmg nak kena tdo luarlakan...hahahahaha...but de lagi masalah yang timbul yang membuatkan aku menggaru kepala...Bilakah akan terlaksana impian aku??.....................................................

~Nantikan keputusan juri2 awam =) ~

No comments:

Post a Comment