Tuesday, January 18, 2011


Hari merangkak ke senja tp aku masih bersemangat meneruskan usaha mendapatkan pakej yang terbaik disamping harga yang dtawarkan berpatutan dan sesuai ngan bajet yang telah aku tetapkan. Hari nie aku masih mencari-cari butik di sekitar Bangi.

Butik Kimie Kajang mempunyai 2 cawangan dan salah satunye terletak di seksyen 9, Bangi. Seperti butik D’Renjis, butik Kimie juga mempunyai penambahan harga jika bakal pengantin ingin menggunakan material French lace. Pelamin di dalam pakej juga merupakan pelamin asas dan penambahan harga dikenakan jika ingin menggunakan pelamin bombastic.

Yang paling aku rase terus reject butik nie coz die tegur muke aku yang ‘dihiasi noda-noda merah’ yang langsung aku x ingini. Sensetip betul aku pasal hal nie..

Pakej-pakej yang ditawarkan bermula daripada RM950 hingga RM3000.



No comments:

Post a Comment