Tuesday, January 18, 2011

~KaWen2~

Ramai antara kawan2 aku yang dan kawen & ade anak. nie yang jeles nie...hehehehe...tp paling besh tgk gambo kawen depa walaupoon de yg aku x pi coz kekangan yang x dpt nak dielakkan terutamnye sbb jauh. my mom & dad x bg kalo teman x ramai..hehehe..membuat konklusi sendiri. tp pas aku dah dapat pas nnti, sume negeri aku nak pi. so sape yg jejauh 2, pas bulan 5 nie, kalo xde aral mendatang, mungkin aku akan sampai ke wedd korg. nntikan yerk...hahahhahaha...aku nak pakse die ikut, kalo x dok luar bilik..kehkehekehkeh...eawal de niat nak menderhaka yerk cik mast.

nie antara kawan-kawan aku yang dah mendirikan rumah & tangga. dari kawen sekolah rendah sampaila ke universiti...gambo2 meke de gak yg memberikan inspirasi kpd aku tuk majlis aku nnti. walaupoon majlis aku kecil2lan but penting tuk aku menjadikan kenangan yang manis. aku x nak majlis aku nnti akan menjadi kenangan pahit buatku..."Ya ALLAH, permudahkanlah segala urusan hambamu ini". Amin....

Nie kawan aku time scool kat sg. buloh.
kami sekelas time darjah 2 & 3 je koot. x ingt dah
.
suke sgt tema yg die guna. biru & taman.

kak dayah akhirnye bertemu jua dengan cinta hati, fauzi.
aku x dpt hadir coz majlis pada hari rabu.


Norai slamat melahirkan baby yg cute minggu lepas.
masih di Jepun bersama suami tersayang, hassan.


Kak Ita & Suami tersayang.
Aku x dapat hadir ke kenduri mereka.


outdoor photography Aida & suami..
sweet sgt gambo aida time nikah.

Kenduri meke poon aku x dapat hadir.

Kak Ieda & Ahnaf, dedua x-clazmate aku time kat U.
Aku g kenduri mereka ngan femli aku.


1st time jadi pengapit. Aku rase, aku yg lebih kecut perut drpd pengantin time nie.
hehehehehe....mane x nyer 1 mggu sblm wedd baru tau mmbr baek aku
kat SAMER nak kawen n plawe aku jdk pengapit lark.
Tahniah buat Siti Fairuz & Suaminyer Nazlee


Ain antara bff aku time kat High Scool Kajang &
paling awal kawen ant kami b6.
Pas nie turn sape plak??hehehhehe

No comments:

Post a Comment