Monday, April 11, 2011

~SeTaHuN BeRLaLu~


Alhamdullillah.....Genap sudah setahun ikatan tali pertungan kami yang masih dlm perjalanan menuju ke hari bahgia =). Sememangnya aku langsung tidak menyangka hubungan kami mampu bertahan selama ini. Terima kasih tidak terhingga buat Mr. Tunang yang sentiasa bersabar & melayan segala kenerah saya. Terima kasih juga coz selalo memberikan sokongan & galakan untuk saya terus maju dalam hidup. Sikap & minat kami sgt berbeza. Perbezaan itu la kadang-kala merapatkan kami & kadang-kala menjarangkan kami. Namun sehingga kini kami masih mampu bertahan. Alhamdulillah.....

Sewaktu kami mula2 bertunang, kami agak terganggu coz ramai yang bercerita tentang dugaan bertunang. Kate org, time bertunangla akan ramai yang meminati kite. Agaknyer disebabkan waktu bertunang, seri muke bertambah koot....

Aku turut merasakannyer. Aku sgt bersyukur, hatiku masih lagi menyayanginyer seperti dulu. Mr. Tunang turut mengalaminyer but dibuang jejauh dgn segera agar tiada permasalahan yg timbul pada masa akan dtg.

Dugaan kewangan paling teruk melanda kami. Rase nak pecah kepala je memikirkannyer. Kami berusaha menanganinyer dengan tabah sehingga la sekarang......

Dah cite2, trase nak layan gambo plak...Boleh katekan tiap2 hari aku akan layan gambo2 nie....syoook sgt....

No comments:

Post a Comment