Friday, April 29, 2011

~KaD uNDaNGaN~

Kad Jemputanku

Kad jemputan Mr. Tunang


Alhamdullillah...
Kad undangan telah selamat dipos pada 19 April 2011 yang lalu & ramai yg tlh trime kad.
But de gak kad yg masih dlm proses. Riso kad yang lewat2 nie x sampai =( .
Kad kpd kawan2 opis poon dah diedarkan....
........lega.................
but riso gak camne sambutan org.
almaklumlah....aku nie pemalu..
.........kehkehkeh........


Kad aku tempah d

Pe yg aku nengok & rase,
meke masih baru dalam bidang nie.
X sepopular kad lestari, gedung kad kahwin....& memcm lg
but service meke mmg laju
bayangkan, aku hya memberikan tempoh seminggu kpd dorg tuk ciapkan kad
my mom nak kad cepat.
tgesa2 la ktorg buat.

so, pe2 kekurangan dlm kad 2, kami memohoan jutaan kemaafan.
that's y, aku buat web kawen

aku ingin memudahkan org tuk dtg ke majlis aku & mr. tunang nnti.
kad web 2, kami letak map yg aku upload dari google..
tq kak google =)






2 comments:

  1. owhhh...suda ade belog ghupenyer.huhu....nak kawen dah ??yeay!!

    ReplyDelete
  2. sudah r cik noris...tp org x tau pooon. saje je uat...sesuka...tpengaruh ngan cik noris r nie..

    ReplyDelete