Monday, April 4, 2011

~CuBa : TrY : TeSt~

Tinggal lagi 1 bulan, 1 minggu & 2 hari saje lagi tuk tiba ke hariku...takooootnyer. sangat takoot. 3 bulan sebelum majlisku, aku selalu bermimpi yang majlisku nnti akan menjadi huru-hara ngan ketiadaan catering & memcm lagi. Adakah mainan tdo atau kenyataan???...aku cuma berfikiran positif....mudah-mudahan sume berjalan lancar.

Sume persiapan masih dalam proses. Butik, katering & Fotografer telah ku tempah...Penat gak membuat pencarian butik coz kebanyakan butik menawarkan perkhidmatan diluar kemampuan aku. Yg aku mampu plak, x berkenan d hati. Sebelum aku menggunakan perkhidmatan butik sekarang, aku dah tempah butik laen di sekitar bangi gak. But layanan mmg teruk. Muke masam & x mesra. Kalo pekerja cam 2, leh tahan lagi. Tapi owner pooon macam *****, mmg membnagkitkan darah aku. Aku bukan mengharapkan layanan cam raja. Aku taula korng slalu sponser artis, xkan de double standard koot. Aku mmg x rekemen langsung butik nie...Pas sakit hati ngan butik nie, aku poon menempah butik yang sama ngan Mr. Tunang. Layanan sgt baik & owner sgt mesra alam..Best.Best..

Banyak butik gak yg aku jelajahi & de la baju2 yg aku test...sume Mr. Tunang yg sgt galakkan aku mencuba baju. Kalo ikutkan aku, dah tempah dulu baru try baju....hehehhehehe...jom layan jap gambo2 aku.

Jururunding kat butik nie sgt mesra.
Kalo kami mempunyai bajet yang mencukupi,
pasti kami akan menempah di butik ini yang terletak di Gombak.

Antara baju2 yang telah aku cuba.....

No comments:

Post a Comment