Friday, January 21, 2011

~DaVeNCY WeDDiNG WoRKSHoP~


Aku agak tetarik dengan pakej yang ditawarkan di Davency Wedding Workshop yang merangkumi pakej baju, pelamin dan fotografer. Aku mula berkenan dengan butik nie pabila aku dan honey ke pameran pengantin di Ampang. Sementara menunggu honey solat jumaat, aku memulakan langkah ke setiap gerai dan terhenti lama di gerai butik Davency coz jururundingnye agak peramah. Bermula dari c2, aku try ajak honey ke Jalan Ipoh.

First sampai, aku agak pelik dengan suasana luar butik ini. Agak messy. But, orang kate jgn menilai pada luaran…terdapat banyak fesyen baju pengantin di butik ini di samping kualiti make-up yang baeek. Tuk pelamin pula, kita blh membuat dekorasi sendiri or menggunakan dekorasi yang telah mereka hasilkan & dekorasi mereka juga cantik dan kreatif.

Nie merupakan pakej yang ditawarkan semasa aku pergi ke pameran pengantin kat KLCC pada ujung tahun 2010.

Suasana didalam butik. Didownload daripada blog davency.

No comments:

Post a Comment